miércoles, 27 de febrero de 2013

Delicious recipes.

Now that we know what homogeneous and heterogeneous mixtures are. we can prepare the most tasty mixtures: recipes!!! and best of all we can eat them! Our chef, Peter teaches us to prepare delicious chocolate crispies. We change a solid ( hard chocolate ) into a liquid ( liquid chocolate) with the help of hot water, then we add some cereals to the mixture, we put it in cake paper and we wait for it to get hard again when it gets cold. This mixture is a delicious one! Then we see some other recipes, we prepare our own ones and we explain them to the class.



7 comentarios:

  1. Pero ¡ qué chicos más competentes!
    Me encanta poder ver vuestros trabajos en el blog.
    Enhorabuena maestro! Y ¡ enhorabuena chicos!
    Marisol (orientadora en cole de Hellin)

    ResponderEliminar
  2. Por cierto, tienen una pinta deliciosa!. Decidme q tal estaban. Y hago la receta.
    Marisol

    ResponderEliminar
  3. hola jose soi maria perez mencanto la receta estaba deliciosa

    ResponderEliminar
  4. hola jose soy alex me han gustado todos los experimentos

    ResponderEliminar
  5. A MI TAMBIEN ME A GUSTADO ESTA RECETA Y LOS DE MAS EXPERIMENTOS.GEMA.

    ResponderEliminar
  6. hola Jose este experimento es el que mas me ha gustado de esta evaluacion espero que hagamos muchos experimentos mas relacionados con el agua ya que vamos ha empezar el ciclo del agua.SOY NATALIA MARTINEZ

    ResponderEliminar